3x1 erasmusos naplója

Elmegyünk Hollandiába fél évre - világot látni, barátkozni és egy kicsit tanulni is. Hogy miért? Először is: mert roppant okosak vagyunk, másodszor pedig: ki kell hevernünk az egyetem okozta megrázkódtatásokat (bár erre fél év aligha lesz elég). A blog a családnak és a barátoknak szól, és a világ összes vándorának.

házisárkány

Adopt one today!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Enc: hej!!!! (2009.06.07. 16:47) Pinksterdaag
  • dalmus: Szinyei Merse Pál Pacsirta című festményének most született meg a párja:) (2009.06.06. 18:40) Pinksterdaag
  • kekzold: Laura betty boop-os beállása egészen lenyűgöző. a madár melletti test tulajdonosa mikor érkezik az... (2009.06.03. 09:03) Pinksterdaag
  • CB: 'bocik és rengeteg disznó. Egész otthon éreztem magam' tehenek és disznók, Kiskunfélegyháza v. Ka... (2009.05.31. 01:54) Farm-nap
  • CB: ezt en is megkerdezhettem volna, rettenetes a fejem szine es allapota (2009.05.20. 19:36) Ma
  • Utolsó 20

ennyien olvastok minket

figyelsz-figyellek

eXTReMe Tracker

Lázas bejegyzés

2009.04.15. 12:35 :: LAU

Kint tombol a tavasz, vagy inkább a nyár, én meg a náthával küzdök. Annyira jellemző. A gőzölés a legrosszabb az egészben. A baj az, hogy tudom, hogy tényleg használ, ezért csinálni kell. Tegnap 1 órát mászkáltam fülcsepp után, ugyanis a füleim is begyulladtak, de ebben a hülye országban csak receptre lehet fülcseppet kapni. Ez is annyira jellemző. Drogot minden sarkon vehetsz kilóra, de a fülcsepp csak receptre megy!

Azon gondolkozom, hogy mit kéne csinálni a nyáron. A tv-hez nem akarok visszamenni, sőt egyáltalán Pestre sem, mert nyáron a negyven fokban nincs kedvem a betontengerben gürizni. Valami szép helyben gondolkodom, mondjuk tengerpartban. Marquez azt mondja, hogy "az ember a maga kiszámolt homokszemeivel jön a világra, és azok a szemek, amelyeket bármi okból önmaga vagy más miatt, szándékosan vagy kényszerűségből nem használ fel belőlük, örökre elvesznek". Nagyon szép gondolat és úgy gondolom, hogy az én következő homokszemeim valahol Zakynthos vagy talán Santa Barbara környékén vannak. Egyébként én hiszek az eleve elrendelésben (mondtam, hogy igazából nem vagyok katolikus), és most, hogy találkoztunk Kenyérrel és Magasjánossal, meggyőződésemmé vált, hogy a Jóisten is azt akarja, hogy mi Santa Barbarára menjünk.

Ha már Marquez: valahogy mindig hadilábon álltam ezzel a pasassal. Eleinte nem értettem a nagy rajongást irányában, mert 3szor futottam neki a Száz év magánynak, de egyszer sem sikerült befejezni. Az idő csak úgy folyik és generációk éldegélnek egymás után, mellett és semmi érdemleges nem történik. Hogy színpadra hogy vitték, az meg végképp elképzelhetetlen. Aztán elolvastam a Szerelemről és más démonokról-t és az a könyv bizarrul jó! Szóval 1-1 volt az állás, de most kihoztam magammal a Szerelem a kolera idején-t és nagyon-nagyon tetszik! Tehát a dolog eldőlt, szeretem Marquezt. Az a jó benne, hogy sosem tudhatod, mikor ír le valami olyat, ami a földhöz vág. A legromantikusabb/unalmasabb résznél képes leírni olyan szavakat, mint a 'segglyuk', ami rögtön felébreszti az álmos olvasót. Meghökkentő, na.

Gőzöléshez a következőket ajánlanám:

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr711066361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása