3x1 erasmusos naplója

Elmegyünk Hollandiába fél évre - világot látni, barátkozni és egy kicsit tanulni is. Hogy miért? Először is: mert roppant okosak vagyunk, másodszor pedig: ki kell hevernünk az egyetem okozta megrázkódtatásokat (bár erre fél év aligha lesz elég). A blog a családnak és a barátoknak szól, és a világ összes vándorának.

házisárkány

Adopt one today!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Enc: hej!!!! (2009.06.07. 16:47) Pinksterdaag
  • dalmus: Szinyei Merse Pál Pacsirta című festményének most született meg a párja:) (2009.06.06. 18:40) Pinksterdaag
  • kekzold: Laura betty boop-os beállása egészen lenyűgöző. a madár melletti test tulajdonosa mikor érkezik az... (2009.06.03. 09:03) Pinksterdaag
  • CB: 'bocik és rengeteg disznó. Egész otthon éreztem magam' tehenek és disznók, Kiskunfélegyháza v. Ka... (2009.05.31. 01:54) Farm-nap
  • CB: ezt en is megkerdezhettem volna, rettenetes a fejem szine es allapota (2009.05.20. 19:36) Ma
  • Utolsó 20

ennyien olvastok minket

figyelsz-figyellek

eXTReMe Tracker

Itthon

2009.03.23. 18:20 :: LAU

Úgy döntöttem, hogy nem érdekel, hogy ki olvassa a blogot és az sem érdekel, ha olyasvalaki tudja meg, hogy itthon vagyok, akinek semmi köze hozzá. Mert nekem ezt el kell mesélnem!!!!

Furcsán ambivalens érzés volt eljönni Leidenből. Szikrázott a Nap, az én szívem pedig úgy, de úgy szorított! Mert el KELL innen menni - nem most, de egyszer igen, Végleg el kell majd menni és már most tudom, hogy akkor még sokkal de sokkal jobban fog szorítani a szívem. Szóval húztam magam után a bőröndöt és azt mondogattam, hogy 'húsleves, húsleves' és közben az utcán sétáló hattyúkat bámultam. A reptéren a becsekkolásnál természetesen a leglassabban haladó sorba álltam be és természetesen a pont előttem levő utas jegye keveredett el. De végül időben elintéztem mindent és a folyosón sétálva egyszer csak megláttam a gépet, amire rá volt írva, hogy 'MALÉV Hungarian Airlines'. Ekkor elbőgtem magam, mert én hazamegyek!!!! (szerintem azt hitték, hogy nem vagyok normális). A stewardess Jó napot-tal köszönt és a gépen minden magyarul volt kiírva! Olyan boldog voltam!!!

Mikor Magyarország felé értünk, a gép viharba keveredett és úgy dobált, mint még eddig soha. Mindenki frászt kapott, köztük én is, a gyerekek meg ijedten tekergették a nyakukat, hogy mégis mi történik. Én akkor ijedtem meg igazán, mikor észrevettem, hogy a mellettem ülő nő imádkozik. Most képzeljétek el: a gép dobál, zúg, jobbra tőlem pedig egy nő összekulcsolt kézzel mormolja a Miatyánkot. Ekkor kezdett el igazán izzadni a tenyerem. Szerencsére nem tartott sokáig, de a nő enyhe sokkot kapott, akit végül hosszú beszélgetéssel sikerült megnyugtatnom. 35 év körüli orvos egyébként, aki 3 éve 3 havonta megteszi az Ukrajna-Hollandia távot repülővel, de azt mondta, hogy ilyen viharban még sosem volt. Az jutott eszembe a viharban, hogy előző este közöltem a Sipivel, hogy én még sokáig nem tervezek meghalni, mert nagyon sok dolgom van még. Hm.

A gép landolt, a család pedig házi mézes pálinkával várt a reptéren!!!! Volt nagy ölelkezés, pityergés, aztán pedig hazamentünk és megebédeltünk. Amiről olyan rég álmodoztam: húsleves csirkenyakkal és rakott krumpli volt a menü. Maga a mennyország!

Este óriásit buliztunk, mikor megérkeztem Zitához, a csajok egy saját készítésű Welcome back Laura-táblát tartottak a kezükben és egész este folyt a pálinka!!! A mulatságból egy sárga buszon jöttünk haza, aminek a sofőrje majdnem a házig vitt minket külön kérésre, a maradék távot pedig egy cigány kíséretében tettem meg, aki végig udvarolni próbált és ezzal villogott, hogy ő szobafestő lesz, bár még csak 18 éves:) Imádom Magyarországot!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr61020736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dalmus 2009.03.28. 17:50:40

jaj ez a bejegyzés nagyon jól sikerült:)...van valami film ahol viharba keverednek a repülőn, biztosnak látszik a vég, és ezért gyorsan mindenki kiordítja magából a legféltettebb titkát, barátok vallják be egymásnak, hogy lefeküdtek a másik feleségével, meg szeretők ölelik egymáshoz a másikat utoljára, aztán a pár perces pánikot követően elcsitul a vihar és kisüt a nap:)
süti beállítások módosítása