3x1 erasmusos naplója

Elmegyünk Hollandiába fél évre - világot látni, barátkozni és egy kicsit tanulni is. Hogy miért? Először is: mert roppant okosak vagyunk, másodszor pedig: ki kell hevernünk az egyetem okozta megrázkódtatásokat (bár erre fél év aligha lesz elég). A blog a családnak és a barátoknak szól, és a világ összes vándorának.

házisárkány

Adopt one today!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Enc: hej!!!! (2009.06.07. 16:47) Pinksterdaag
  • dalmus: Szinyei Merse Pál Pacsirta című festményének most született meg a párja:) (2009.06.06. 18:40) Pinksterdaag
  • kekzold: Laura betty boop-os beállása egészen lenyűgöző. a madár melletti test tulajdonosa mikor érkezik az... (2009.06.03. 09:03) Pinksterdaag
  • CB: 'bocik és rengeteg disznó. Egész otthon éreztem magam' tehenek és disznók, Kiskunfélegyháza v. Ka... (2009.05.31. 01:54) Farm-nap
  • CB: ezt en is megkerdezhettem volna, rettenetes a fejem szine es allapota (2009.05.20. 19:36) Ma
  • Utolsó 20

ennyien olvastok minket

figyelsz-figyellek

eXTReMe Tracker

Amszterdam

2009.02.08. 18:09 :: LAU

A tegnapi amszterdami látogtásunk igazi kultúrsokk volt. Minden, ami otthon törvénybe ütköző, az itt legális. A drogok, a kurvák...hajmeresztő élmény volt. Nagyon sajnáltam szegény lányokat, ahogy ott álltak az ablak mögött fehérneműben és kifelé bámultak, hátha valakinek megtetszenek. Szó szerint az utcáról lehet belépni hozzájuk; az ablak mögött ott az ágy és a mosdókagyló; ha pedig kapás van, csak behúzzák a függönyt. Annyira direkt az egész, hogy az hihetetlen. Kíváncsi voltam hogy megy ez itt: mert elvileg a prostitúció legális, tehát akkor a lányoknak adózniuk kell. Nincsenek vajon stricik? Kié az "üzlethelyiség"? (ami fölött egyébként rendes lakások vannak)

Erre az egyik holland lakótársam azt mondta, hogy régebben sokkal tisztábban ment ez az üzlet, mostanra azonban rengeteg kelet-európai prosti kezdett el itt dolgozni és a stricik "megveszik" (értsd: zsarolják, fenyegetik, stb) a lányokat, így kényszerítve őket munkára, a pénznek pedig csak minimális részét adják oda nekik. Klassz. Azért azt jó tudni, hogy itt se tökéletes minden.

Az ételeikből viszont elegem van. Egész nap szendvicset esznek, ebédre is! És este esznek nehezet, ráadásul óriási adagokat. A szendvicset már gyűlölöm, úgyhogy főzni fogok eztán. Ma el is kezdtem, spagettit készítettem, nem lett ugyan olyan, mint Anyáé, de azért én elégedett voltam.

Jellemző étel a krokett-formára sütött hús-zöldség egyveleg, amit különböző méretben és töltelékkel készítenek és mindenhol megtalálható, de én utálom. Húst alig esznek, zöldséget és gyümölcsöt viszont rengeteget. Nagyon hiányzik a hús, főleg a malac, de ezt majd megoldom. Ha Kata ideköltözik, együtt fogunk főzni, az első menüt már ki is találtuk: húsleves és csirkepörkölt. Jajj, nagyon várom!

Tehenet csókolgatok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szexmúzeum

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr18930541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dalmus 2009.02.08. 22:02:55

Lau, pár éve abban a 'd' betűben pózoltam én is, rá 10 percre pedig eltűnt a fényképezőgépem...rejtély azóta is, szerintem tuti ott lesz valahol!

_pocahontas_ 2009.02.10. 16:21:29

Es hol vannak a madarak?????? En is ultem a D betuben, de Dalma sztem nem ott hagyta el a gepet, hanem egy holland H&M elott:P

CB 2009.02.10. 21:41:57

A Maja bejelentette a helyszínen, hogy a Dalma itt hagyta a gépét, úgyhogy mindannyian szorítani kezdtük a táskáinkat:) Szegény Dalma:(
Noémi, te miért a d-ben ültél? Doémi?
süti beállítások módosítása